Job 17 van 22


Report this listing

Solliciteren



Helpdesk medewerker internet bankieren NL/FR


Functie

Als Klantgerichte Helpdesk Medewerker Elektronisch Bankieren sta je in de frontlinie van onze dienstverlening. Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden van binnenkomende telefoons, e-mails en chatoproepen op onze helpdesk. Hierbij bied je ondersteuning aan zowel particuliere als zakelijke klanten, evenals aan collega's van het kantorennet.

Je taken omvatten onder andere het oplossen van vragen en problemen met betrekking tot de installatie , configuratie en gebruik van onze elektronische bankieren software op diverse platformen, waaronder Windows, Mac, tablets en smartphones. Daarnaast bied je eerstelijnsondersteuning aan slachtoffers van phishing en online fraude gerelateerd aan onze applicaties.

In situaties waarbij meer gespecialiseerde kennis vereist is, werk je samen met ervaren collega's. Tijdens rustige momenten assisteer je bij andere projecten, zoals administratieve taken en verwerkingen.

Bedrijfsprofiel:

Jouw profiel

- Je bent communicatief sterk en klantgericht , met een empathische benadering naar klanten toe.

- Technische kennis en goede schriftelijke vaardigheden zijn essentieel voor deze rol.

- Perfecte beheersing van de Nederlandse taal is vereist, kennis van het Frans is ook een must

- Je bent behulpzaam , collegiaal ingesteld en kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.

- Een goede kennis van computerprogramma's en internetgebruik is vereist, met een snel aanpassingsvermogen voor nieuwe technologieën.

  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Sociaal-economische gegevens analyseren (sterfte, vruchtbaarheid, pathologieën, …)
    Medische activiteit evalueren (zorgconsumptie, gebruik van de uitrustingen, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Preventie- en informatieacties over het gezondheidssysteem ontwerpen en lanceren
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)

Aanbod

- Marktconform loon met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques , fietsvergoeding en vergoeding voor treinabonnement .

- Een stimulerende werkomgeving waarin initiatief sterk wordt gewaardeerd.

- Uitstekende opleiding en begeleiding om jouw vaardigheden te ontwikkelen en te groeien binnen de organisatie.

- Een groep met een toffe sfeer en aandacht voor persoonlijk welzijn .

- Fulltime of parttime tewerkstelling met een roulerend shiftensysteem op weekdagen en zaterdagen.

- Mogelijkheid tot telewerken na succesvolle afronding van de opleiding en 3 maanden anciënniteit .

- Intensieve opleiding gedurende de eerste 3 weken van tewerkstelling.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht